čtvrtek 14. května 2009

www.whitehousedrugpolicy.gov
Tato stránka se mi na první pohled nezdála moc přehledná. Musela sem si jí pořádně prohlédnout, abych zjistila, co všechno mi nabízí. Jako první sem si všimkla článku o pouličních názvech drog. Kliknu - li na jednotlivá písmena abecedy, objeví se mi tabulka s oficiálními názvy drog a slangovými.
Po levé straně jsou různé odkazy. Nejdříve se mohu informovat o politice ONDCP( Office of National Drug Central Policy ). Dále jsou zde články o prevenci nebo léčbě. Když rozkliknu Drogy - fakta- mohu si vybrat název drog a objeví se mi informace o ní, různé programy, nejčastější dotazy nebo související odkazy.
V levém sloupci jsou uvedeny i nejčastější drogy a informace o nich. Zajímavé je Mladiství a drogy. Mimo jiné je zde uvedena statistika studentů užívajících drogy. Tabulka je rozdělena na jednotlivé roky a druhy drog. Dále mě zajímalo, co se dočtu po rozkliknutí Žena a drogy. Opět se mi ukázala tabulka s roky a druhy drog. Dále je uvedeno kolik žen se léčí z drogové závislosti a srovnání s muži.
Na této stránce dále najdeme doporučení na odbornou literaturu či kontakty ns různá centra.
Řekla bych, že stránka neobsahuje moc informací a docela mi chyběly fotky jednotlivých drog.
Vladislava Keclíková

Žádné komentáře:

Okomentovat